14 Şubat 2013 Perşembe

Sosyal bilgiler 8.sınıf konuların tamamını kapsayan sunum



 Sosyal bilgiler 8.sınıf konuların tamamını kapsayan sunum tamamı >>


Akşam saatleri ayıptır söğlemesi az önce puding yaptım evet kendim yaptım sıcak çikolata niyetine içiyordum.Bir aradan da internette şuursuz bir vaziyette geziyordum (kimseye tavsiye etmem). Eğitim sitelerine bakarken aklıma demethoca geldi uzun bir zaman önce bir ara siteye uğramış beğenmiştim.Tekrar girdim.Sosyal bilgiler bölümünde ne göreyim sosyal bilgiler 8. sınıf bütün konularını kapsayan epeyce emek harcandığı belli olan çok güzel bir sunu hemen sizlerle paylaşmak istedim.Bu gün siteye hiç girmediğimide fark ettim bu arada epey yorumlar birikmiş, yorumları okudum onayladım.Şimdi de bu sunuyu siz değerli sosyal bilgiler öğretmenleri ile paylaşıyorum.

http://sosyalbilgiler.gen.tr/indir/download.php?file=645__304_NKILAP_Buetuen_Konular-iyi.ppt



Sosyal bilgiler 8.sınıf konuların tamamını kapsayan sunum tamamı >>


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder