17 Mart 2013 Pazar

Okul Aile Birliği Denetleme Kurulu



 Okul Aile Birliği Denetleme Kurulu tamamı >>




Okul aile birliği yönetmeliğinin 14 maddesi denetleme kurulu üzerinde durulmuş.


  • Denetleme kurulu okul aile birliği genel kurulunca yılda bir kez seçilir.

  • Üyeler öğretmenler kurulunun seçmiş olduğu 2 asıl 2 yedek üye veliler arasından 1 asıl 1 yedek üye seçilir.

  • Denetleme kurulu başkanı en fazla 3 defa seçilir.

  • Denetleme kurulu 1 eğitim öğretim yılında 2 defa yönetim kurulu denetler.Raporlarını yönetim kuruluna bildirir.Nihayi raporu ise genel kurula sunar.

  • Denetleme kurulu üyelerinden öğretmenler 4 ay ve fazlası bir başka kurumda görevlendirilmeleri koşulunda yerine yedekler seçilir.

  • Denetleme kurulu yapılan incelemeler sonucunda yönetim kurulunun 6.maddesinde verilen görevleri yerine getirmemesi yada usulsüzlüğü tespit ederse.Genel kurulu olağanüstü toplayabilir.



Okul Aile Birliği Denetleme Kurulu tamamı >>


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder