20 Mart 2013 Çarşamba

Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Görev ve Yetkileri



 Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Görev ve Yetkileri tamamı >>


Okul aile birliği yönetmeliğinde 12 ve 13.maddesinde okul aile birliği yönetim kurulu hakkındadır.


  • Okul aile birliği yönetim kurulu 5 asıl 5 yedek üyeden oluşmaktadır.

  • Görev süresi bir yıldır.

  • Yönetim kurulu seçilmesinden 1 hafta içinde toplanır.

  • Muhasip üye,  başkan, başkan yardımcısı, ve sekreter seçilir.

  • Yönetim kurulunda alınan kararlar deftere el yazısı ile yazılmalıdır

  • Gelir gider işlerini muhasip üye yürütür.

  • Yönetim kurulu tahmini bütçe hazırlar genel kurula sunar.

  • Üst üste 3 yönetim kuruluna katılmayan üyelerin üyelikleri düşer,

  • Yönetimde karar yeter sayısının altına düşülmesi halinde olağanüstü genel kurul toplantısı yapılır. Bu işlemler 1 ay içinde bitmelidir.

  • Gelir giderler en az her dönem bir kez velilerin görebileceği yere asılır.

  • Yapılan harcamalar, yazışmalar okul müdürü ile kordineli yürür



Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Görev ve Yetkileri tamamı >>


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder